Midsommar i Hyde Park

Valdigt sent kommer nu ett inlagg fran midsommar. Vi hade en saaaaa underbar dag. Vara foraldrar kom som sagt hit for midsommar “a la london”. de alskade det, det gjorde vi med! Vi har inte firat midsommar i Hyde Park pa tre ar nu sa det var pa tiden. Aike dansade runt stangen och sjong sma grodorna med barnen och mamma. En sak jag verkligen alskar med mina foraldrar ar att de ar sa oppna mot folk och andra kulturer. Det har alltid varit sa och det ar nog tack vare det jag och min syster ar likadana. Aikes tva kompisar kom dit och det blev kara i bade den svenska kulturen och min familj. Vi hade sa otroligt kul! Vart brollop kommer bli arets fest nasta ar, det ar en sak som ar saker! Har kommer lite bilder.

Pappa, Aikes kompis Bishop och Aike

Jess, mamma, nico och sha

pappa och sha

Bishop, Victor & Aike

Aike och Sha

Aike, mamma o tia

mamma with the boys

bishop, me, aike & tia

fina mamma & fina tia

sist men verkligen inte minst. min alskade mamma och pappa. ni ar varldens basta! tack for allt allt allt.. alskar er!


2 thoughts on “Midsommar i Hyde Park

  1. Robert says:

    Ser riktigt roligt ut!πŸ™‚

Leave a Reply

