Blessings

 Jag kanner mig sa glad, sa tillfreds med livet. Jag lever ett underbart liv med min soulmate. Vi har sa roligt ihop, det ar mycket skratt. Varje dag inser jag hur lyckligt lottad jag ar som har Aike. Han ar allt jag dromt om, och lite till.

Min familj.. Min underbara familj. Jag vet inte vad jag skulle gora utan er. Jess, min fina syster. Alskade mamma och pappa.

Jag har varldens basta vanner. Lina, speciellt du. Du finns dar for mig i alla vader och jag uppskattar dig verkligen!

Jobbet ar val inte det basta men mina tider kommer antligen andras sa jag kommer jobba dagtid igen, borjar pa Mandag. Jag letar fortfarande nytt men ar krasen.. Jag har iallafall ett jobb!

Jaaa.. Jag tror inte jag kan onska mig sa mycket mer i livet. Eller forresten, ett riktigt kok skulle va nat😉

One thought on “Blessings

  1. Lina says:

    Va fint Pernilla!
    Det är så härligt att se att du är nöjd med livet och att du verkligen lever det liv du vill!!
    GILLAR!!!!!!

Leave a Reply

