Antigen sommar!

Yes, nu har sommaren antligen kommit till London. Battre sent an aldrig🙂

Min kollega kom tillbaka fran tva veckor I spanien igar. Ni kan ju gissa hur brun hon var… Sa bade igar och idag har jag suttit pa balkongen efter jobbet och pressat. Det har inte blivit mycket Farg men lite iallafall. Jag far fortsatta imorgon🙂 eftersom att jag latt branner mig (yep, ginger, that’s me…) far jag ta det lugnt.

Nasta vecka jobbar jag bara mandag och tisdag sen blir det nagra dagars semester. Jag och Jess ska aka ivag nanstans och forhoppningsvis njuta av fint vader. Vi tar tacksamt emot tips pa vart vi kan aka! Mitt krav ar sandstrand🙂 och att det ligger I England saklart!

One thought on “Antigen sommar!

  1. Lina says:

    Brighton!!

Leave a Reply

