London Riots

Jag ar chockad. Jag ar acklad.

Hur F*N kan detta handa? Hur ska det kunna stoppas? De har manniskorna gar inte stoppa.

Hela London har nu blivit drabbat, east, west, north och south. Tusentals extra poliser har nu satts in, kommer det hjalpa?

Alla rykten.. Vad ar sant? Det kommer narmare och narmare.

Tva bilder som cirkulerar pa internet:

En stolt kille poserar med sitt byte fran en av alla plundringar.

Ris?? Allt detta, for ris? SJUKT!

Jag vet inte vad jag ska saga…

One thought on “London Riots

  1. Lina says:

    Men helt sinnessjukt!
    Vad jag har förstått så började det med att polisen sköt en man som hotade dom!
    En fyrabarnspappa!
    Så började det! Med protester!
    Men, detta som är nu, det är ju för att dom kan! Har ju inget med den fyrabarnspappan att göra!

Leave a Reply

