What to wear?

Antligen helg! Jag tog en valfortjant sovmorgon idag.

Nu Forsoker jag planera vad jag ska ha pa mig ikvall… Det ar inte latt med tanke pa att vadret andras Hela tiden. Jag ska hem till Monika och dricka drinkar I hennes tradgard. Sen ska vi vidare in till central och traffa vara gamla kollegor David och pavel. Jag vet inte vad de planerat men jag tror vi ska ut och ata. Efter manga om och men har vi antligen hittat en dag som passar alla, det tog bara drygt tva manader.. Hoppas ni far en bra helg!

Leave a Reply

