Jobb, jobb och jobb..

Det var kris pa jobbet I helgen sa jag fick jobba extra. Det betyder att jag nu ar inne pa min nionde dag.. Nio av tolv. Jag langtar till helgen. Speciellt sovmorgon! Att vakna 4:30 sahar manga dagar I rad ar ganska tufft. Men det blir lite lattare tack vare min underbara man. I sondags nar jag kom hem fran jobbet hade Han stadat och lamnat ett litet meddelande pa spegeln.

20110906-051715.jpg

Jag har sagt Det forut och jag kommer sakerligen saga det 4678532 ggr till: jag har varldens basta man!

One thought on “Jobb, jobb och jobb..

  1. Lina says:

    Längtar också till helgen så du får sova 😉

Leave a Reply

