Sovmorgon?

Sen jag borjade mitt nuvarande skift har jag vant tillbaka dygnet igen. Det ar ju bra men dagar som denna hade det varit skont att kunna sova lite langre an till 7.. Men det positiva ar att jag hinner med mycket mer! Klockan ar strax halv fyra och jag har redan hunnit med foljande:

– aka till ikea dar jag drack kaffe och at kanelbulle till frukost
– spenderat en och en halv timme pa tesco
– kankat hem 7 kassar med mat
– packat upp maten
– akt till burnt oak for att kopa kott och ground crayfish till aike
– stadat
– tvattat 2 maskiner tvatt
– satt igang en ljuvlig bolognese som nu ska koka I manga manga timmar

Pa tal om ikea… Min ikea har blivit saaa dalig! Alla matvaror har bytts ut till ikeas egna marke. Saknar hushallsost, polly, kexchoklad, ballerina.. Trakigt tycker jag!

Det ar inte ofta jag far roliga saker pa posten men nar jag Kom hem fran tesco hade detta kommit fran varldens basta gudforaldrar.

20111203-152113.jpg

Jag kopte en liten sot julgran pa tesco som jag hade tankt visa upp men min snalla syster kallade den for fula ankungen sa jag skiter I det πŸ˜‰

4 thoughts on “Sovmorgon?

  1. Svenny says:

    Jaaa, vad har hant med ikeas mat. Bara trakiga ikeaprodukter, ingen mat for oss svenskar. Javligt kass, deras eget brand kanns som tesco value. Det ar nog samma med alla ikea, jag har varit pa tva olika den senaste tiden… Buuhuu.

Leave a Reply

