Fyra timmar, all I was good for

Jag Steg upp I morse, tog 2 paracetamol och akte ivag till jobbet. So far so good. Fyra timmar senare var jag hemma igen. Sov nagra timmar och tvingade sen upp mig for en dusch och lite mat (leftover soppa).

En blivande make Kom hem och var valdigt irriterad for Han hade kopt en clipper som han rakade glomma pa bussen. (Han hade aven kopt nya rakblad till mig som var sakra I hans vaska, lucky me!) jag har fyllt I nan lost property form pa tfl website sa vi far val se om Han kan fa tillbaka den. Enligt honom kommer Han inte fa det, nagon har hittat den och kommer ge bort den I julklapp.. Nu borjar Han lugna ner sig efter nagra omgangar pa sin ps3.

Jag ska aterga till jessicas kindle som bor I min iPhone men jag bara maste dela med mig av vad var kara Tia har sagt idag:

20111205-175622.jpg

Det barnet.. Saker hon sager ibland. Min lilla Alskling!

20111205-175747.jpg

One thought on “Fyra timmar, all I was good for

  1. Mamma says:

    Detta lilla “trögebarnbarn”

Leave a Reply

