Xmas play

Direkt efter jobbet akte jag till Jess for vi skulle till shanices skola och kolla pa deras Xmas play, dar Shanice sjong solo. Hon ar sa duktig!

20111208-200432.jpg

20111208-200441.jpg

Nu vantar jag pa att Tia ska duscha klart sen ska jag lagga henne innan Jess kor hem mig.

20111208-200553.jpg

Jag maste bara dela med mig av vad hon sa innan.. Min kollega hade med en jattegod polsk korv till mig idag som jag tog med hit. Tia satt och at den I bilen och sa sa hon:

-ninna, har du bakat den har?!

Som sagt, det kommer roliga saker ur den munnen..

Leave a Reply

