Laziness

Jag har varit helt slut idag. Det beror nog bade pa vinet igar och nattskiftet natten innan. Sov till halv 3 da aike Kom hem fran hans barber och hade kopt med sig en farsk baguette till mig. Det blev god frukost! Det ar nagot speciellt med nybakat brod!

Vi hade en bra kvall igar. Det blev nagra flaskor vin har hemma och sen gick vi ut vid 12-tiden. Vi hamnade pa heritage I Cricklewood, en jamaicansk bar/klubb. Kom hem vid 4. Inte sa konstigt att jag sov hela dagen 😉

20111217-180444.jpg

Jag och min fina man.

20111217-180517.jpg

Jag och Renee.

Leave a Reply

