BBQ

Jag tog mig dit till slut och Det ar jag glad for! Jag har trots allt saknat mina tjejer! (Karen och Karen var de forsta jag larde kanna I London for sex ar sedan, pa mitt allra forsta jobb har) jag tog hem kyckling till aike och tydligen var den godare an min kyckling 😦 imorgon ska jag hem till Monika pa lunch, sen ska jag hem och grilla kyckling! Den basta kyckling han nagonsin atit! Annars….

20120722-011607.jpg

Karen, jag och Karen

20120722-011637.jpg
Karen’s mamma och son

20120722-011707.jpg

Jag och Karen

Leave a Reply

