Budgettips

Jag har tidigare namnt att mitt har var otroligt risigt efter att ha fargat haret I manga ar. Nu har det blivit mycket battre. Den framsta anledningen ar att jag klippte av allt mitt har. Eller, inte allt saklart men manga centimeter. Jag har aldrig haft mitt har sa kort som jag har det nu. Men jag trivs jattebra med det, aven om det tar lite tid att styla nu. (Langre tid an det tog att satta upp det I en tofs som jag alltid gjorde..) Det ar kul att ha en frisyr helt enkelt!

20121007-173315.jpg

Detta ar den basta bilden jag kunde hitta men man ser hur kort det ar.

En annan anledning till att mitt har mar mycket battre ar att jag har slutat tvatta det sa ofta. Jag brukade tvatta haret varje dag men nu forsoker jag halla mig till tva dagar i veckan. En dag I veckan anvander jag herbal essences inpackning som jag verkligen tycker ar jattebra och valdigt prisvard. De har en massa olika men just nu anvander jag denna:

20121007-173726.jpg

Leave a Reply

