I’m the fire (alarm) starter

Jag har bott i min lilla lagenhet i tre och ett halvt ar nu. Under den tiden har brandlarmet gatt igang tre ganger. Varje gang har det varit jag.. Aven idag. Jag hade tvattat och gick ner for att hamta tvatten och lagga i en ny laddning. Oppnade luckan och helt plotsligt kom en massa rok ut och det luktade brant gummi. Och sa gick larmet igang och alla grannar kom saklart ut. “You again” var det forsta jag horde. Oooppps.. Tur att det inte borjade brinna iallafall!

Nu sitter jag och kollar pa modern family pa Netflix och vantar pa att min mat ska bli klar. Aike har akt ivag for att traffa en kompis som ar har nagra dagar fran Nigeria. Han forsokte fa med mig men Sondag ar min hemmadag da jag forbereder en massa for veckan. Laga mat, tvatta haret, platta haret, mala naglarna, fixa ogonbrynen mm mm mm🙂

Leave a Reply

