Happy Monday

Det var langesen jag kande sa! For forsta gangen pa VALDIGT lange kandes det inte jobbigt att ga till jobbet. Det var till och med roligt att komma tillbaka. Jag behovde nog den har tiden ivag fran jobbet! Jag hade forvantat mig kaos, precis som det brukar vara nar jag varit borta, men det var inte alls sa. Visst, lite exta var det ju att gora men det hade ju varit konstigt annars 🙂

Nar jag kom hem satte jag igang och stada lite. Sen fick jag for mig att sortera min garderob. Det var valbehovligt! Under tiden lagade jag en quornfarssas som fick koka i nagra timmar sa den blev riktigt god.

Min chef skrattade lite at mig idag. Forsta dagen tillbaka och jag lamnade in en ny holiday application. Jag ska ha ledigt om tre veckor nar Erica antligen kommer och halsar pa i London. Hon aker hit med mamma, pappa, Nettan och Thomas. Ska bli kul att traffa alla igen trots att det inte var sa lange sen.

Nu blir det TV tittande i nagra timmar innan jag kryper ner i sangen.

We are the world for Haiti

Jag ar val typ sist i varlden med att lyssna pa den har laten men jag alskar den! Jag lyssnade pa den i Sverige, men sag inte videon. Idag sa har jag last lite mer om vilka artister som var med och aven tittat pa videon.  Manga av mina favoriter var med, bland annat: T-Pain, Snoop, Drake, LL, Beyonce, Keri Hilson, Gladys Knight, Akon, Melanie Fiona, Usher, Jamie Foxx och manga manga mer. For en full lista pa vilka artister som har medverkat, kolla HAR

Och sa videon forstas:

Ha en bra Mandag! Nu bar det av till jobbet, for forsta gangen pa en och en halv vecka…