Sa kul ska vi inte ha det lina ;)

Det var bara en shisha jag kopte, inget snuskigt som Lina trodde haha!

Jag ALSKAR shisha. Jeni och jag brukade ha en nar vi forst flyttade till London, en riktigt stor. Den har ar ganska liten, perfekt for en person. Lukten av kolen nar den varms paminner mig om Ghana nar de lagade mat i tradgarden, underbart!

Pa tal om Ghana de vann med 1-o mot Serbien idag, well done Black Stars!

Jag tror jag ar inne i en “sakna Ghana period” igen just nu…

Och sa var det Sondag igen..

Idag sov jag riktigt lange, det behovdes..

Vi hade en jattebra dag igar. Det avslutades med middag pa PizzaExpress i Notting Hill. Var helt slut nar jag kom hem, det hade inte blivit mycket somn natten innan.

Idag blir en hemma-dag for mig. Tvatt, stad och sa ska jag val laga lite mat med.

Igar kopte jag en sak jag har tankt kopa lange men det har aldrig blivit av. Den ska invigas ikvall har jag tankt mig, sa jag visar da 🙂