I found THE ONE

Ja inte man alltsa. Eller det oxa saklart men nu syftar jag pa min klanning!

Stallet vi var pa var riktigt bra! Jag kan verkligen rekommendera kvinnan som har en liten bridal shop hemma hos sig. Hon har endast klanningar i storlek 16 och uppat och det ar ju en fordel att ga till en bridal shop dar alla klanningar finns i plus sizes. Vi borjade med att hon valde ut ett antal modeller for att jag skulle se vilken modell jag ville ha. Hon valde modeller hon visste jag inte skulle passa i och slutade med de jag passar i. Jag trodde jag hade hittat den ratta nar jag provade den sista av de hon hade valt ut men sen var det min tur att valja de jag ville prova. Da valde jag en som jag knappt hade kollat pa och jag tankte faktiskt inte prova den men da sa hon ja ta den, den ar ganska lik den du tyckte om. Sa det gjorde jag. Nar jag provade den tyckte jag jattemycket om den, men den andra var fortfarande favoriten. Till slut hade vi tva kvar. Och vi var alla overens om att den jag inte hade tankt prova var “the one”. Provade aven en sloja sa nu vet jag hurdan jag ska ha. Om nagon letar efter plus size klanningar, har har ni lanken.

Min klanning finns pa den sidan men som ni forstar kommer jag inte saga vilken det ar 🙂

Vi spenderade 2 timmar dar och sen akte vi vidare till Bromley dar det blev lunch pa Nandos, shopping och god fika pa Starbucks.

Ett stort tack till er som var med och hjalpte mig valja!