Bye bye..

Nu har det blivit dags att saga bye-bye for good till min gamla laptop. Igar fastnade laddaren i laptopen. Det ar alltsa laptopen som blivit sa overhettad att den har brant sonder alla laddare. Jag forsokte dra ut laddaren igar, det slutade med att en bit av den sitter kvar i laptopen.. Sa det fick bli att kopa en ny. Jag har verkligen INGEN koll pa sant har, vet knappt vad man ska kolla efter. Men mina krav var: inbyggd cam, inbyggd mic, media card reader och sa skulle den garna vara billig ocksa. Efter att ha kollat runt lite sa blev det till slut den har. An sa lange kanner jag mig jattenojd! Vilken lyx att ha inbyggd cam πŸ™‚ (nu kommer ni fa sta ut med en massa tontiga bilder igen πŸ˜‰ ) Windows 7 vet jag inte vad det ar for speciellt med, men det marker jag nog med tiden. Nu masteΒ  jag bara kopa min femte laddare till den gamla laptopen for att kunna fora over all musik och foton till den nya.

Enligt Gary och mitt ex sa var det tydligen valdigt farligt att anvanda den gamla laptopen och jag hade tur att det inte borjat brinna.. Sa jag och Gary ska skriva ett brev till HP och klaga sa far vi se om det leder till nagot.

En dag kvar pa jobbet, sen ar jag ledig fem dagar! Helt underbart! Det verkar bli fullt upp dessa dagarna. Pa Fredag morgon ska jag och Jess ga och se Sex and the city 2 som kommer ut samma dag. Vi passar pa nar barnen ar i skolan πŸ™‚