Flashbacks

Min kollega Monika var i Polen i helgen. Hon brukar alltid kopa cigaretter till mig nar hon aker dit och det gjorde hon aven denna gang. Normalt koper hon L&M men det fanns inte sa hon kopte Lucky Strike. Jag vet inte varfor, men jag fick flashbacks nar jag sag dem. Lina, brukade vi roka Lucky Strike nar vi var unga? (ja, tanka sig, jag var ung en gang i tiden…)

Jess och Sha ar just nu pa Alicia Keys. Forst ringde Jess nar Melanie Fiona var forband (lyckades inte hora nagot, det bara brusade) sen ringde Shanice for en stund sen nar Alicia Keys sjong Fallin.. De har det for bra!

From one thing to another.. En av mina kompisar fyllde ar igar och pa Lordag ska hon ha fest. Hon har verkligen tjatat pa mig nastan dagligen om den har festen och att jag maste komma. Jag kanner verkligen inte for det och hade tankt att inte ga dit alls men ikvall mailade hon igen sa nu kanner jag att jag maste… Forst blir det BBQ hos Cicci som ocksa fyller ar och sen far jag val pallra mig till den dar festen.

Jag tror inte det var sa smart att sova. Klockan ar snart 11 och jag ar hur pigg som helst.

The weekend is here :)

For mig iallafall. Underbart. Jag la mig faktiskt en stund nar jag kom hem, sov en timme. Det ar ofta jag kanner mig frestad att gora det efter jobbet men jag gor det aldrig for jag skulle inte kunna somna pa kvallen da. Men nar jag inte maste stiga upp tidigt imorgon sa funkar det.

Nu ska jag laga lite mat. Kassler, potatis och loksas. Min allra sista svenska mat sa jag hoppas nagon kommer pa besok fran Sverige snart..

Godmorgon!

Jag behover somn! Annu en gang var jag uppe for lange och pratade i telefon. Jag skulle bara ringa och saga godnatt till Obi och det slutade med att vi pratade i telefon i en och en halv timme. Oh well, sista dagen pa jobbet 🙂

Det har vadret ar ju konstigt. Haromdagen var det 30 grader och nu ar det kallt helt plotsligt.

Ha en bra dag!